Vrolijk pasen!

Bij Pasen hoort eigenlijk geel. In veel winkels zie ik de meest schelle kleuren combinaties. Heel leuk en vrolijk maar, niet echt aan mij besteed. Zo zijn er gelukkig meer mede bloggers die daar ook zo over denken. Kijk maar eens bij Vosges Paris. de prachtige foto's zijn van Anna Malin van het blog Helt Enkelt.

Ga jij Pasen nog vieren? Ik ga tweede Paasdag mijn verjaardag vieren en ik hoop op een beetje zon en geen regen. Twee jaar geleden lag er sneeuw met Pasen en was het mijn verjaardag ( viel erg vroeg dat jaar) en sindsdien vind ik Pasen wel een goede dag om een lente feestje te geven!

Ik heb deze week erg rustig aan gedaan, dat hebben jullie wel gemerkt. Ik kwam eerst niet echt tot rust maar nu vind ik het lastig om weer in een nieuw ritme te komen. En vandaag kom ik van alles tegen wat ik graag met jullie wil delen.

Heel erg bedankt voor jullie stem! Stem vooral door dan krijg ik een nog beter beeld van jullie wensen. Wil je graag wat meer van een bepaald onderwerp weten laat dan een berichtje achter. Voor mij is het fijn om te weten wat er zoal bij jullie leeft. Voorlopig ga ik op maandag, woensdag en vrijdag bloggen. Mijn vaste indeling moet dan ook veranderen en vandaar dat ik over sommige dingen nog maar 1 keer in de maand ga schrijven.
  • De eerste woensdag van de maand geef ik een gratis interieuradvies aan een van mijn lezers cadeau. 
  • En de tweede woensdag van de maand maak ik een kleur inspiratie voor je huis. 
  • De derde woensdag van de maand schrijf ik over interieur spullen voor kinderen. 
  • En de vierde woensdag van de maand schrijf ik een woontip.
Ik wens jullie een heel goed weekend toe en ik zie jullie hier graag weer op Woensdag, dan geef ik een vaste lezer een online interieuradvies. Vrolijk Pasen,

Reacties

  1. Wat leuk dat je mijn blog noemt in je post ;)
    Ik wens jou en je familie ook een fijn lang Paasweekend toe
    groetjes desiree

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

I ♡ comments

Hartelijke groet,
Franca van villa d'Esta